Home » » Adım Adım Cinayet 2002 Türkçe Dublaj Full HD izle

Adım Adım Cinayet 2002 Türkçe Dublaj Full HD izle

Adım Adım Cinayet 2002 Türkçe Dublaj Full HD izle



Zengin ve canları sıkılmış olan Richard Haywood (Ryan Gosling) ve Justin Pendleton (Michael Pitt) kusursuzca bir cinayet işlemeyi ve polisleri yanlış yönledirmeyi karar verir. Fakat atladıkları bir nokta bulunmaktadır, o da dedektif Cassie Mayweather (Sandra Bullock) dir. Sitemizden 720p seçeneği ile Adım Adım Cinayet HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Murder by Numbers film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.


Tür: Dram Filmleri, Gerilim Filmleri, Suç Filmleri

Yapım: 2002 - ABD

IMDB Puanı: 6.1

Yönetmen: Barbet Schroeder

Oyuncular: Sandra Bullock , Ryan Gosling , Agnes Bruckner , Michael Pitt , Chris Penn

Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Film Burada!