Home » » Ben Kendim ve Sevgilim 2000 Türkçe Dublaj izle

Ben Kendim ve Sevgilim 2000 Türkçe Dublaj izle

Ben Kendim ve Sevgilim 2000 Türkçe Dublaj izle



Charlie (Jim Carrey) Rhode Island’da yaşayan bir eyalet polisidir. Birazcık çatlak birisidir. Diğer bir yandan ise kibar, ağırbaşlı ve kimse ona bulaşmadıktan sonra kimseye sorun çıkarmayan birisidir. Ancak bir süre sonrasında manyak olan diğer yanı üstün gelecektir. Bu esnada Charlie’ye bir kaçak olduğu öne sürülen Irene’yi (Renée Zellweger) yakalayıp yeniden New York’a getirmesi söylenir. Irene, rüşvet alan polisler sayesinde kaçmıştır. Irene’nin kaçışı çok kolay olmaktadır. Ta ki en umulmadık zamanlarda Hank karşılarına çıkıncaya kadar… Sitemizden 720p seçeneği ile Ben Kendim ve Sevgilim HD izleyebilirsiniz. Sitemizdeki Me, Myself & Irene film izleyicilerine iyi seyirler dileriz.


Tür: Komedi Filmleri

Yapım: 2000 - ABD

IMDB Puanı: 6.5

Yönetmen: Bobby Farrelly, Peter Farrelly

Oyuncular: Jim Carrey , Renée Zellweger , Anthony Anderson , Chris Cooper , Richard Jenkins

Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2015. Film Burada!